TRYB SKŁADANIA SKARG I WNIOSKÓW
Szanowny Pacjencie,
jeżeli sposób, w jaki zostałeś potraktowany w naszej Placówce, odbiega od Twoich oczekiwań, prosimy o niezwłoczne zgłoszenie tego faktu. Pozwoli to nam na podejmowanie działań zmierzających do eliminowania niepożądanych sytuacji w przyszłości.
Wszelkie uwagi, wnioski oraz skargi można zgłaszać do Pełnomocnika ds. Praw Pacjenta.
Bartosz Rajski
Pełnomocnik ds. Praw Pacjenta
tel. 510 299 944
e- mail: [email protected]
Skargi i wnioski mogą być wnoszone w formie:
Pisemnej, elektronicznej, ustnej
W każdy wtorek, w godz. od 11:00 do 14:00, pacjentów w sprawach skarg i wniosków przyjmuje Dyrektor Szpitala lub osoba przez Niego wyznaczona.
DANE KONTAKTOWE DO BIURA RZECZNIKA PRAW PACJENTA ORAZ DZIAŁU SKARG I WNIOSKÓW OW NFZ
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta
ul. Płocka 11/13, 01-231 Warszawa
Przyjęcia interesantów: w poniedziałki w godz. 9.00-18.00,
od wtorku do piątku w godz. 9.00 do 15.00.
Ogólnopolska bezpłatna infolinia 800-190-590
(z tel. stacjonarnych i komórkowych) jest czynna całodobowo przez siedem dni w tygodniu.
Korespondencja e-mail: [email protected]
Dział Skarg i Wniosków Śląskiego Oddziału NFZ w Katowicach
ul. Kossutha 13,
40-844 Katowice
tel.: 32 735 05 45
Delegatura w Rybniku
ul. 3 Maja 29,
44-200 Rybnik
tel.: 32 429 49 70, 32 429 49 71
