TRYB SKŁADANIA SKARG I WNIOSKÓW

Szanowny Pacjencie,

jeżeli sposób, w jaki zostałeś potraktowany w naszej Placówce, odbiega od Twoich oczekiwań, prosimy o niezwłoczne zgłoszenie tego faktu. Pozwoli to nam na podejmowanie działań zmierzających do eliminowania niepożądanych sytuacji w przyszłości.
Wszelkie uwagi, wnioski oraz skargi można zgłaszać do Pełnomocnika ds. Praw Pacjenta.

Bartosz Rajski
Pełnomocnik ds. Praw Pacjenta
tel. 510 299 944
e- mail: [email protected]

Skargi i wnioski mogą być wnoszone w formie:
Pisemnej, elektronicznej, ustnej
W każdy wtorek, w godz. od 11:00 do 14:00, pacjentów w sprawach skarg i wniosków przyjmuje Dyrektor Szpitala lub osoba przez Niego wyznaczona.

DANE KONTAKTOWE DO BIURA RZECZNIKA PRAW PACJENTA ORAZ DZIAŁU SKARG I WNIOSKÓW OW NFZ

Biuro Rzecznika Praw Pacjenta

ul. Płocka 11/13, 01-231 Warszawa

Przyjęcia interesantów: w poniedziałki w godz. 9.00-18.00,

od wtorku do piątku w godz. 9.00 do 15.00.

Ogólnopolska bezpłatna infolinia 800-190-590

(z tel. stacjonarnych i komórkowych) jest czynna całodobowo przez siedem dni w tygodniu.

Korespondencja e-mail: [email protected]

 

Dział Skarg i Wniosków Śląskiego Oddziału NFZ w Katowicach

ul. Kossutha 13,

40-844 Katowice

tel.: 32 735 05 45

 

Delegatura w Rybniku
ul. 3 Maja 29,

44-200 Rybnik

tel.: 32 429 49 70,  32 429 49 71